Podczas tegorocznego Web Summit PARP organizuje stoisko promujące polskie IT. Z możliwości prezentacji na stoisku skorzystał również Związek.
Web Summit trwa od 5 do 8 listopada. Odbywa się ono co roku w Lizbonie i stanowi największe w Europie wydarzenie dla firm technologicznych. W tym roku już po raz drugi Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zorganizowała na tym wydarzeniu stoisko, z którego mogą korzystać polskie podmioty – przede wszystkim małe i średnie przedsiębiorstwa, by promować swoją ofertę. Ponad 40 firm, głównie startupów, skorzystało w tym roku z tej możliwości. Skorzystał również ZPSK promując swoich członków poprzez katalog oraz materiały wizualne. (Wersja elektroniczna katalogu dostępna tutaj).
Web Summit to prawie 70 000 uczestników z 159 krajów, w tym ponad 1800 startupów, które pojawią się z własnymi stoiskami.
Web Summit składa się poza częścią ogólną z 24 bloków tematycznych, które skupiają się na m.in.: autonomicznych pojazdach, internecie rzeczy, danych binarnych i ich wykorzystywaniu, kryptowalutach i technologiach blockchain, rozwoju nauki i inżynierii, zdrowotności, modzie, zarządzaniu gospodarką, marketingu, technologii, środowisku, robotyce, sporcie, szkolnictwie wyższym oraz elektronice. Szczegółowa agenda z podziałem na bloki tematyczne jest dostępna pod tym linkiem. Wśród ponad 800 prelegentów znajdują się osoby zarówno z Komisji Europejskiej, Organizacji Narodów Zjednoczonych, jak i szeroko pojętego przemysłu.
Stoisko zostało zorganizowane w ramach realizowanego przez PARP Branżowego Programu Promocji sektora IT.